Eka blogimerkintä täällä vuodatuksessa.. :D Mulla on paha tapa tehdä aina uus space tai joku tällänen ja sitten unohtaa se, ja ne edelliset.Nyt pyrin pitämään tämän sivun ajan tasalla.. :) Keksis nyt jotain kirjotettavaa.. Tulee muuten lyhyt.. Jospa kertoisin jotain itestäni? Tuskin se ketään kiinnostaa, mutta kirjoitan silti ajan kuluksi.
     Mä olen kolmetoista, mutta täytän ens kuussa 14.Tykkään emotyylistä ja emomusiikista, mutta lempparibändi on My Chemical Romance, vaikkei se ole emo.(en itse ole kuitenkaan emo :P) Mulla on koira, Pinja, kultaisen noutajan ja ajokoiran sekotus :3 se on söpö. ^^ Harrastan parkouria, (tiedätte kai mikä se on?) piirtämistä, lukemista ja pyöräilyä. Ja kesällä uimista ;D Ja haaveni olis päästä joskus Australiaan ja rannikoille sukeltelemaan sinne koralliriutoille <3 Tykkään sukellella ; D
    Nyt kuuntelen Green Dayn Jesus of the Surubiaa.. :D Green Day on kans hyvä =D No, tää saa riittää.Lisään  ehkä tänne joskus mun töhertämii sarjiksii, jos kehtaan näyttää niitä kellekään :/ 
 heihei ja hellät tunteet ;D Ja hyvää kesää kaikelle kansalle ;P